Garanția Produselor

Garanția se acordă conform HOTĂRÂRII GUVERNULUI NR. 449/2003 privind obligațiile ce revin agenților economici - persoane fizice sau juridice în comercializarea produselor destinate cosumatorilor și ORDONANȚEI NR. 21/1992 privind protecția consumatorilor - modificată și completată. Clientul a fost anunțat și și-a dat acceptul cu privire la condițiile de acordare a garanției.

 

Condiții de acordare a garanției:


     1. Termenul de garanție este de 24 de luni de la dată cumpărării produsului.
     2. Garanția se acordă conform legislației române în vigoare la dată cumpărării, se aplică numai dacă produsul este folosit corespunzător și este valabilă doar însoțită de numărul comenzii și dovadă plății produsului (factură și/sau chitanță curier).
     3. Garanția furnizată nu afectează drepturile statuale ale consumatorului prin legislația aplicabilă în vigoare (legea 449/2003; OG 21/1992) și nici drepturile consumatorului în raport cu furnizorul.
     4. În cazul defectării în condiții normale de utilizare, pe durata perioadei de garanție, produsul se va repara sau înlocui gratuit.
     5. Situații care duc la ieșirea din garanție a produsului: nerespectarea condițiilor de manipulare, transport, păstrare, instalare, exploatare și întreținere produsul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, șocuri, pătrunderi de lichide, expunere la foc, utilizare greșită sau neglijență, schimbări voite ale stării aparatului, păstrarea în condiții improprii intervenții executate de către persoane neautorizate
     6. Certificatul de garanție este transmisibil.
     7. Perioada de garanție se prelungește cu timpul scurs de la dată predării produsului, până la dată returnării produsului către client.
     8. Durata medie de utilizare a produsului este de 2 ani
     9. În cazul defectării produsului, cumpărătorul va trebui să instiinteze personalul nostru prin una din metodele de contact afișate pe site. Înștiințarea va trebui să conțînă numele produsului și o modalitate prin care să identificăm comandă: ID comandă, numele pe care s-a făcut comandă, numărul de telefon, sau adresa de e-mail. Un angajat va prelua cererea dvs. și veți fi contactat telefonic pentru stabilirea exactă a metodei prin care va fi înlocuit produsul defect. Perioada maximă de soluționare a cererii legată de garanție este de 15 zile calendaristice.
     10. Vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător pentru eventualele daune, pierderi de date sau alte defecțiuni de orice natură apărute în urmă utilizării necorespunzătoare a produselor comercializate.

.